Dostava i preuzimanje

Cijena / rok isporuke

Paketna dostava se vrši putem Overseas Express dostavne službe.
Dostava proizvoda težih od 50 kg je u kategoriji paletne dostave.
Paletna dostava se vrši putem In Time dostavne službe.

Cijena dostave iznosi 5 eura za sve narudžbe, bez obzira na težinu paketa/palete i količinu artikala u narudžbi. Navedena cijena vrijedi za područje cijele RH.

Redovan rok isporuke je od ponedjeljka do petka. Vikendom se ne vrši isporuka.

  • narudžbe se obrađuju u jutarnjim satima radnim danom te izračun roka isporuke teče od slijedećeg radnog dana
  • narudžbe zaprimljene u popodnevnim satima se obrađuju slijedeći radni dan u jutarnjim satima
  • važeći rok isporuke za svaki proizvod je naveden u osnovnim podacima proizvoda
  • za pojedine proizvode rok isporuke može biti i dulji od od 5 radnih dana, što je navedeno u osnovnim podacima proizvoda
  • izmjena narudžbi predanih na dostavu nije moguća
  • dostava ne podrazumijeva montažu i ugradnju naručenih artikala

Raspored dostave / otoci

Iznimku roka isporuke čine otoci i kontinentalna mjesta koje po rasporedu ne pokrivaju svakodnevna paketna i paletna dostava.
Za potrebe isporuke prema rasporedu za otoke prije kreiranja narudžbe preporučamo provjeriti pokriva li usluga dostavne službe isporuku u željeno mjesto.

Overseas Express raspored vožnje možete pogledati ovdje
In Time raspored iznimne vožnje
možete pogledati ovdje

Paletna dostava je moguća isključivo samo prema slijedećim otocima (abecednim redoslijedom):

  • Brač – Cres – Čiovo – Hvar
  • Korčula – Krk – Lošinj – Murter
  • Pag – Pašman – Pelješac – Rab
  • Šolta – Ugljan – Vir – Vis

U slučaju potrebe za isporukom izvan redovne zone dostave prema navedenom, potrebno je radi provjere alternativne mogućnosti i uvjeta isporuke kontaktirati našu podršku
Isporuka proizvoda ograničena je na Republiku Hrvatsku i narudžbe se zaprimaju isključivo za isporuku na adrese u Republici Hrvatskoj. U slučaju potrebe za isporukom unutar drugih država članica EU, radi provjere mogućnosti isporuke potrebno je kontaktirati našu podršku

Obavijest o isporuci

Nakon predaje paketa dostavnoj službi kupac zaprima automatsku obavijest na kontakt e-mail adresu upisanu u narudžbi.
Obavijest sadrži račun u pdf-u te poveznicu za praćenje paketa.
Na dan isporuke poveznica omogućuje uvid u vremenski period unutar 3h kada se očekuje dolazak kurira na adresu i omogućuje direktne izmjene vezane za isporuku.
Na dan dostave kupac zaprima automatsku SMS obavijest dostavne službe, sa navedenim očekivanim vremenom dostave.
Ukoliko zbog odsutnosti isporuka nije moguća u očekivanom terminu, kurir ostavlja obavijest te je potrebno kontaktirati dostavnu službu za dogovor ponovnog termina isporuke. U suprotnom slijedi povrat paketa nakon 5 dana od posljednjeg statusa. Jedan ponovni pokušaj isporuke prije povrata paketa je uključen u cijenu dostave u narudžbi.
Izmjena narudžbi predanih na dostavu nije moguća.

Ukoliko želite dodatne informacije o dostavi slobodno nas kontaktirajte na e-mail: info@ealati.hr

Osobno preuzimanje Overseas

Overseas pick-up
Za paketne pošiljke moguće je preuzimanje u više od 850 Overseas Express Shopova diljem Hrvatske.

Poslane pošiljke je moguće preusmjeriti za preuzimanje na jednoj od partnerskih lokacija Overseas Expressa:
Tisak / iNovine / Crodux / Tifon / Tobacco / Boso
Preusmjeravanje isporuke se odabire na zaprimljenom linku za praćenje paketa, nakon predaje pošiljke dostavnoj službi.
Na interaktivnoj karti se nalazi popis svih lokacija sa prikazanim radnim vremenom.
Popis OEX shop-ova: lokacije


Overseas poslovnica/skladište
Za paketne pošiljke moguće je preuzimanje u Overseas Express poslovnicama ili skladištima u Hrvatskoj.

Poslane pošiljke je moguće preusmjeriti za preuzimanje na jednoj od lokacija.
Preusmjeravanje isporuke se vrši isključivo putem kontakta prema dostavnoj službi nakon zaprimanja linka za praćenje paketa, nakon predaje pošiljke dostavnoj službi.
Popis OEX regionalnih poslovnica i skladišta: lokacije

Osobno preuzimanje eALATI

Kreiranje narudžbe
Kreirane narudžbe je moguće preuzeti na našem skladištu.
Prilikom naručivanja je potrebno odabrati ponuđenu opciju “Osobno preuzimanje“.

Plaćanje
Prilikom kreiranja narudžbe je potrebno odabrati željeni način plaćanja

  • gotovina (novčanice i kovanice)
  • uplata na račun
  • online kartično plaćanje

Nakon zaprimljene obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje nije moguća izmjena željenog načina plaćanja.

Rok preuzimanja
Preuzimanje je moguće isključivo nakon mailom/telefonski zaprimljene obavijesti da je obrađena narudžba spremna za preuzimanje.
Proizvode sa naznačenim rokom isporuke 48h i ikonom dostave Brzo je moguće preuzeti isti radni dan nakon zaprimanja obavijesti.

Ostatak asortimana je ovisno o proizvodu moguće preuzeti unutar 1-3 radna dana nakon zaprimanja obavijesti.
Rok za preuzimanje traje 3 radna dana, nakon čega se narudžba automatski poništava.

Radno vrijeme
Ponedjeljak – petak: 08:00 – 16:00 h

Lokacija
Kovinska 4, Jankomir
10090 Zagreb

VAŠA KOŠARICA

close