Dostava i preuzimanje

MJERE ZAŠTITE – KORONAVIRUS

Isporuka naručenih proizvoda uslijed epidemije uzrokovane koronavirusom se nastavlja odvijati uz pojačane mjere zaštite u skladu s preporukama mjerodavnih službenih tijela.
Pošiljke će se uručivati na uobičajeni način za sve slučajeve uručenja ili prikupa pošiljaka u kojima dostavljač procijeni da za njega nema nikakve opasnosti te kada nema postavljenih ograničenja.


Mjere zaštite u skladišnom radu
obuhvaćaju osnovne i dodatne mjere:
nošenje zaštitne maske, rukavica i radne odjeće
održavanje pojačane higijene pranja ruku
korištenje dezinfekcijskog sredstva
ograničavanje svakog fizičkog kontakta prilikom zaprimanja robe na skladište
ograničavanje broja osoba prisutnih osoba u zatvorenom prostoru
održavanje propisane udaljenosti između osoba u zatvorenom prostoru
– dezinfekciju radnog mjesta i opreme na dnevnoj bazi
provjetravanje radnog prostora na dnevnoj bazi


Dodatne mjere zaštite u dostavnoj službi
obuhvaćaju:
– organiziranu dezinfekciju svih paketa upućenih na isporuku do krajnjeg kupca, nanošenje dezinfekcijskog sredstva sprejom po paketima u dostavnoj službi


Uvedene su i dodatne izmjene postupka dostave i preuzimanja pošiljaka prema naputku HAKOM
-a koje su važeće u slijedećim situacijama:
→ u slučajevima kada je primatelj u samoizolaciji
→ kada korisnik odbija neposredni kontakt sa dostavljačem
→ kada dostavljač procijeni da uručenje pošiljke ugrožava njegovu sigurnost

  1. Dostavljač će manju pošiljku uručiti ubacivanjem u poštanski sandučić
  2. Dostavljač će veću pošiljku isporučiti ostavljanjem ispred ulaznih vrata uz prethodnu suglasnost primatelja
  3. Potvrda primitka pošiljke koja se vrši potpisom će se uz odobrenje primatelja izvršiti od strane dostavljača uz propisanu oznaku “u.z.” (u zamjenu)


BRZA I POUZDANA ISPORUKA

Dostava se vrši putem Overseas Express dostavne službe.
Dostava proizvoda težih od 50 kg je u kategoriji paletne dostave.

Cijena dostave iznosi 29 kn za sve narudžbe, bez obzira na težinu paketa/palete i količinu artikala u narudžbi. Navedena cijena vrijedi za područje cijele RH.

Redovan rok isporuke je unutar 2 do 4 radna dana, od ponedjeljka do petka. Vikendom se ne vrši isporuka.

  • narudžbe se obrađuju u jutarnjim satima radnim danom te izračun roka isporuke teče od slijedećeg radnog dana
  • narudžbe zaprimljene u popodnevnim satima se obrađuju slijedeći radni dan u jutarnjim satima
  • važeći rok isporuke za svaki proizvod je naveden u osnovnim podacima proizvoda
  • za pojedine proizvode rok isporuke može biti i dulji od od 4 radna dana, što je navedeno u osnovnim podacima proizvoda
  • izmjena narudžbi predanih na dostavu nije moguća
  • dostava ne podrazumijeva montažu i ugradnju naručenih artikala


RASPORED / OTOCI / PALETNA DOSTAVA

Iznimku roka isporuke čine otoci i kontinentalna mjesta koje po rasporedu ne pokriva svakodnevna dostava, te paletna dostava.
Za potrebe isporuke prema rasporedu za otoke prije kreiranja narudžbe preporučamo provjeriti pokriva li usluga dostavne službe isporuku u željeno mjesto.

Overseas Express raspored vožnje možete pogledati ovdje
Overseas Express raspored vožnje i usluga za otoke možete pogledati ovdje

Paletna dostava je moguća isključivo samo prema slijedećim otocima:

  • Krk
  • Murter
  • Pag
  • Vir

Na poluotok Pelješac i otoke koji nisu prethodno navedeni nije moguća paletna dostava.

U slučaju potrebe za isporukom izvan redovne zone dostave prema navedenom, potrebno je radi provjere alternativne mogućnosti i uvjeta isporuke kontaktirati našu podršku
Isporuka proizvoda ograničena je na Republiku Hrvatsku i narudžbe se zaprimaju isključivo za isporuku na adrese u Republici Hrvatskoj. U slučaju potrebe za isporukom unutar drugih država članica EU, radi provjere mogućnosti isporuke potrebno je kontaktirati našu podršku


  
OBAVIJEST O ISPORUCI

Nakon predaje paketa dostavnoj službi kupac zaprima obavijest na kontakt e-mail adresu upisanu u narudžbi.
Obavijest sadrži račun u pdf-u te poveznicu za praćenje paketa koja na dan isporuke omogućuje uvid u vremenski period unutar 3h kada se očekuje dolazak kurira na adresu i omogućuje direktne izmjene vezane za isporuku.
Na dan dostave kupac zaprima automatsku SMS obavijest dostavne službe na kontakt broj mobilnog telefona upisan u narudžbi, sa navedenim očekivanim vremenom dostave.
Ukoliko zbog odsutnosti isporuka nije moguća u očekivanom terminu, kurir ostavlja obavijest te je potrebno kontaktirati dostavnu službu za dogovor ponovnog termina isporuke. U suprotnom slijedi povrat paketa nakon 5 dana od posljednjeg statusa. Ponovni pokušaj isporuke prije povrata paketa je uključen u cijenu dostave u narudžbi.
Izmjena narudžbi predanih na dostavu nije moguća.

Ukoliko želite dodatne informacije o dostavi slobodno nas kontaktirajte na e-mail: info@ealati.hr