Ovaj visˇenamjenski aditiv za benzin posebno je dizajniran za izravno ubrizgavanje (DI) i/ili hibride te plug-in hibridna elektricˇna vozila (PHEV). Navedene tehnologije zahtijevaju vrlo posebnu pozornost zbog moguc´eg dugorocˇnog skladisˇtenja goriva u spremniku vozila; cˇesta zaustavljanja i pokretanja vozila; tehnologije motora (start & stop) te osjetljivih sustava za ubrizgavanje.
Ne sadrzˇi kerozin. U skladu s UNI EN standardom 228.
Karakteristike: To je multifunkcionalni aditiv visoke ucˇinkovitosti posebno dizajniran za izravno ubrizgavanje (DI) i/ili hibridna te plug-in hibridna elektricˇna vozila (PHEV); u svrhu povec´anja detergentne moc´i tretiranog benzina i ucˇinka cˇisˇc´enja (cˇistoc´a motora); sposobnosti smanjenja trenja (usˇteda goriva) i zasˇtite od korozije. Ne utjecˇe na ostala svojstva benzina (antidetonaciju; oksidacijsku stabilnost). Ne sadrzˇi garezˇ; halogene; metalne ni organo-metalne spojeve.
Način uporabe: Doza od 300 ml mora se uliti u gotovo prazan spremnik automobila prije punjenja gorivom.
Kada: Koristiti po potrebi ili svakih 7.500 km.
Prednosti:
Odrzˇava injektore cˇistima ;uklanja do 99% naslaga iz injektora u motorima s izravnim ubrizgavanjem.
Sprjecˇava i uklanja postojec´e naslage na ventilima i odrzˇava cijeli sustav dovoda goriva (rasplinjacˇ / brizgaljke; usisni ventili; usisne grane itd.)
Omoguc´uje usˇtedu goriva od 1 do 4% (ovisno o doziranju; vrsti vozila; uvjetima vozˇnje i specifikacije benzina).
Povec´ava otpornost goriva na starenje i oksidaciju.
Obnavlja i odrzˇava optimalan proces izgaranja i vozne sposobnosti vozila.
Šˇtiti sustav goriva i motor od korozije i hrđe; odstranjuje vodu iz goriva.
Sprjecˇava pojavu blokade ventila pri niskim temperaturama (bolji startni kapacitet).
Pomazˇe smanjiti emisije ispusˇnih plinova i smanjiti trosˇkove odrzˇavanja.